Sochaczewska Karta Seniora – teńsze sanatorium – kuracjusz24.pl
Na ostatniej sesji (28.05) radni miasta jednogłośnie zatwierdzili Program Wspierania Rodzin dla Miasta Sochaczew na lata 2013-2015 oraz program „Sochaczewska Karta Seniora”.
W ramach Karty osoby powyżej 65 roku życia zyskają m.in. 50% zniżki przy zakupie biletów wstępu na basen oraz biletów do Muzeum Ziemi Sochaczewskiej i Pola Bitwy nad Bzurą, o połowę taniej skorzystają z oferty własnej MOK, za darmo będą mogły konsultować się z psychologiem i radcą prawnym w MOPS, a także z psychologiem w ŚDS. Osoby powyżej 75 roku życia zyskają jeszcze jedną ulgę – 50% taniej zapłacą od lipca na śmieci, pod warunkiem, że ich odpadki domowe będą posegregowane.
Poniżej regulamin przyznawania Karty, wzór wniosku, uchwała RM ustanawiająca program.
Karta Seniora – uchwała i treść Programu.doc
Karta Seniora – wzór wniosku o wydanie Karty.doc
REGULAMIN PRZYZNAWANIA „SOCHACZEWSKIEJ KARTY SENIORA 65+ i 75+”
- W ramach Programu „SOCHACZEW DLA SENIORA”, karty otrzymują seniorzy – osoby powyżej 65 lub 75 roku życia w celu zwiększenia dostępu do usług publicznych, dóbr kultury, imprez sportowych, poprawy warunków bytowych oraz oferty stowarzyszeń i przedsiębiorców wyrażających chęć przystąpienia do programu dzięki wprowadzeniu, koordynacji i promocji systemu ulg, stosowanych przez:
1) jednostki organizacyjne i instytucje kultury i sportu Gminy Miasto Sochaczew,
2) jednostki prowadzące działalność z zakresu kultury i sportu niepowiązane strukturalnie i kapitałowo z samorządem i wyrażające chęć włączenia się do programu,
3) przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą i wyrażających chęć włączenia się do programu – zwanych dalej „Partnerami”.
- Użyte w regulaminie określenia oznaczają:
1) „SOCHACZEWSKA KARTA SENIORA 65+” i „SOCHACZEWSKA KARTA SENIORA 75+” – karta uprawniająca do korzystania z ulg i świadczeń oferowanych przez Gminę Miasto Sochaczew i Partnerów,
2) senior – osoba w wieku co najmniej 65 lat, zamieszkała na terenie Gminy Miasto Sochaczew,
3) osoba zamieszkała na terenie Gminy Miasto Sochaczew – osoba posiadająca zameldowanie na pobyt stały,
3. „SOCHACZEWSKĄ KARTĘ SENIORA 65+” i „SOCHACZEWSKĄ KARTĘ SENIORA 75+”, będzie otrzymywał każdy senior spełniający ww. warunki jej uzyskania.
4. „SOCHACZEWSKA KARTA SENIORA 65+” i „SOCHACZEWSKA KARTA SENIORA 75+” jest imienna, posiada nr PESEL i unikalny numer karty oraz oznaczenie „65+” lub „75+”.
5. W celu otrzymania „SOCHACZEWSKIEJ KARTY SENIORA 65+” lub „SOCHACZEWSKIEJ KARTY SENIORA 75+”, osoba uprawniona składa w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego przy ul.1-go Maja 16 w Sochaczewie wypełniony i podpisany wniosek (załącznik nr 4) w godzinach pracy urzędu.
6. Osoby wnioskujące o wydanie Karty zobowiązane są do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych we wniosku, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) przez podmioty uprawnione do realizacji programu.
7. Druki wniosków są dostępne w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz na stronie www.sochaczew.pl www.seniorzy.sochaczew.pl
8. Wydanie „SOCHACZEWSKIEJ KARTY SENIORA 65+” i „SOCHACZEWSKIEJ KARTY SENIORA 75+”, nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia złożenia kompletnego i jest bezpłatne.
9. „SOCHACZEWSKA KARTA SENIORA 65+” i „SOCHACZEWSKA KARTA SENIORA 75+” wydawana jest na czas nieokreślony; ważność karty wygasa w przypadku rezygnacji lub z chwilą śmierci posiadacza.
10. Karta nie jest kartą płatniczą, ani kartą kredytową.
11. Właścicielem Karty jest Urząd Miejski w Sochaczewie. W przypadku znalezienia Karty, należy ją zwrócić do Urzędu Miejskiego w Sochaczewie.
12. „SOCHACZEWSKA KARTA SENIORA 65+” i „SOCHACZEWSKA KARTA SENIORA 75+”, ważna jest jedynie z dokumentem potwierdzającym tożsamość (dowód osobisty, paszport).
13. W przypadku zmiany danych, utraty lub uszkodzenia Karty, osoba uprawniona zobowiązana jest do niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie w formie pisemnej Urząd Miejski w Sochaczewie.
14. Karta ma charakter osobisty i nie może być użyczana lub udostępniana przez użytkownika.
15. Prośba o wydanie duplikatu „SOCHACZEWSKIEJ KARTY SENIORA 65+” i „SOCHACZEWSKIEJ KARTY SENIORA 75+”, powinna być złożona w formie pisemnej.
- Przy odbiorze Karty, osoba uprawniona otrzyma aktualny katalog przysługujących ulg.
- Katalog instytucji i firm uczestniczących w Programie „SOCHACZEWSKA KARTA SENIORA” aktualizowany będzie w porozumieniu z partnerami programu.
- Aktualny katalog instytucji i firm będzie publikowany na stronie internetowej Miasta Sochaczew http://www.sochaczew.pl/ www.sochaczew.pl www.seniorzy.sochaczew.pl.
- Gmina Miasto Sochaczew nie ponosi odpowiedzialności za zniżki, ulgi i inne oferty proponowane posiadaczom Karty, przez partnerów akcji.